Autor: Topalu Ana-Maria
Titlu: Marketing. Caiet de studiu individual (IFR)
An apariție: 2016
ISBN: 978-973-614-599-5
Domeniu: Inginerie Economică
Detalii: Lucrarea se adresează studenţilor din anul de studii III, semestrul II, de la Facultatea de Inginerie Mecanică, Industrială şi Maritimă, programul de studii Inginerie Economică în Domeniul Mecanic (IFR). Scopul lucrării este cunoaşterea de către viitorii specialişti în inginerie economică a elementelor de bază din teoria politicilor de producţie, preţ, distribuţie şi promoţională, ca instrument pentru aplicarea acestora în practica inginerească. Caietul de studiul individual este structurat în 14 unități de învățare: conceptul de marketing, mediul de marketing al întreprinderii; studierea pieței, piața întreprinderii, proiectarea cercetărilor de marketing, metode și tehnici de recoltare a informațiilor în cercetările de marketing, politica de marketing, politica de produs, tehnici și instrumente în testarea noilor produse, analiza produselor fabricate prin metoda Boston Consulting Group, politica de preț, factorii de influență ai prețului, politica de distribuție, politica promoțională. Pentru a fi asimilată, fiecare unitate de învăţare este structurată astfel încât efortul individual să acopere echivalentul a două – trei ore de studiu. Fiecare unitate conține obiectivele unității, prezentarea subcapitolelor, testele de autoevaluare, o lucrare de verificare, răspunsurile și comentariile la testele de autoevaluare şi bibliografia unităţii de învăţare.